Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (144)Каталог авторефератів та дисертацій (13)Грінченкознавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DR=202404$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   792
   К 48


    Клековкін, Олександр Юрійович.
    Режисерська система: Горизонтальний аналіз [Електронний ресурс] : монографія / О. Ю. Клековкін ; редактор І. Ковальчук ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 369 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Театральне мистецтво--Режисура--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
театральна культура -- джерельна база -- ремарки
Анотація: Предмет цієї праці - режисерський метод, режисерська і театральна система: межі понять, їхня історія, ознаки і складові. У Передмові розглянуто історію питання і методологію дослідження, далі - історію боротьби за надання поняттям наукового статусу, і нарешті в останньому розділі - основні елементи режисерської і театральної систем. Внутрішній сюжет, заради якого і здійснено це дослідження, розгортається як у самій праці, так і за її межами, він присвячений горизонтальному виміру історії, а також зв’язку режисерських систем із боротьбою культур.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mari.kyiv.ua

Дод.точки доступу:
Ковальчук, І. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
   159.98:316.772.5(076)
   Ч-19


    Чаплінська, Юлія.
    Кіберкультура та кібербезпека в умовах війни: психологічний практикум [Електронний ресурс] : практичний посібник / Ю. Чаплінська ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 80 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-691-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Кіберкультура--Кібербезпека--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
кіберризики -- кіберзагроза -- воєнна кібербезпека
Анотація: Психологічний практикум має на меті підготувати дітей до зустрічі з потенційними кіберризиками – ризиками, з якими вони можуть зіткнутися в інтернет-середовищі. Особливої актуальності набуває ця проблема в часи воєнного протистояння. У першій, теоретичній, частині практикуму представлено понятійний апарат кіберзагроз, висвітлено практичні і юридичні аспекти кібербезпеки в мирний і воєнний час, описано поняття воєнної кібербезпеки в її ключових моментах (безпека мобільних пристроїв, двохетапна аутентифікація, програмне забезпечення, безпека соціальних мереж, неправдиві повідомлення, або фейки, сумнівні сайти і посилання). Особливу увагу приділено юридичним аспектам кібербезпеки; нормативним та правовим документам, що регулюють цю сферу як в Україні, так і у світі; діяльності кіберполіції в Україні в мирний і воєнний час. У другій частині представлено п’ять практичних занять для дітей, мета яких – закріплення матеріалу, представленого в теоретичній частині. Ідеться про створення у свідомості ітей цілісної картини кіберризиків, з якими вони можуть зіткнутися в мирний час, та узагальнення й доповнення знань про кіберзагрози воєнного часу, формування алгоритму дій у критичних ситуаціях та вміння протистояти кібернебезпекам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
   376-056.36(075.8)
   С 91


   
    Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах кризових викликів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова [та ін.] ; редактор О. В. Чеботарьова ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2023. - 664 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-педагогічні технології -- освітній процес -- дистанційне навчання
Анотація: В навчально-методичному посібнику висвітлено широкий спектр технологій психолого-педагогічного супроводу, навчальні матеріали, сучасні практики дистанційного навчання, які стануть у нагоді фахівцям, батькам дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Бобренко, І. В.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Мякушко, О. І.
Сухіна, І. В.
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.954:316.628
С 32


    Сергеєва, Л. М.
    Творчість як фактор мотивації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. М. Сергеєва, О. В. Просіна, М. В. Ілляхова. - Електронні текстові дані. - Біла Церква : Білоцерківдрук, 2023. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8219-13-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Професійна компетентність--Мотивація особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
проєктна діяльність -- професійно-креативна діяльність
Анотація: Навчальний посібник укладено для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.» в очнодистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Видання підготовлено в електронному вигляді у рамках проєкту «Резиденція. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ"», що відбувся в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Зміст навчального посібника є виключною відповідальністю авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цільова аудиторія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, мистецької освіти та всі охочі ознайомитися з широким спектром інноваційних практик у контексті освітнього та творчого поступу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Сергеєва, Л.М.
Просіна, О.В.
Ілляхова, М.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Цибульська В. О., 2023. - 132 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8324-07-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- мутизм -- психоемоційні труднощі -- психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.98(075.8)
Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Піроженко [та ін.] ; за наук. ред. Т. О. Піроженко ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 149 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порівняльний аналіз -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток дитини
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретикоприкладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Піроженко, Т.О.
Карабаєва, І.І.
Соловйова, Л.І.
Токарєва, Л.Д.
Федорчук, О.І.
Хартман, О.Ю.
Піроженко, Т.О. \за наук. ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.9.072
П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення України [Електронний ресурс] : практичний посібник / Н. В. Пророк [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 220 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
скринінг -- адаптаційні розлади
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічної діагностики постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В.
Бойко, С. Т.
Гнатюк, О. В.
Купрєєва, О. І.
Курило, Л. Ф.
Папуча, М. В.
Полякова, В. І.
Столярчук, О. А.
Царенко, Л. Г.
Чекстере, О. Ю.
Пророк, Н. В. \за ред. .\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.9:37.013.42
М 54


   
    Методики психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах війни [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. Г. Панок [та ін.] ; за наук. ред. В. Г. Панка. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2023. - 212 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-40-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- резилієнтність
Анотація: Практичний посібник адресовано практичним психологам і соціальним педагогам закладів освіти різних типів і рівнів, методистам і керівникам психологічної служби системи освіти, викладачам закладів післядипломної освіти та закладів вищої освіти, науковцям. У посібнику вміщено методики і технології надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги учасникам освітнього процесу, які постраждали внаслідок воєнних дій. Посібник містить також матеріали з досвіду роботи працівників психологічної служби з означеного напряму роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Панок, В. Г.
Рибалка, В. В.
Шандрук, С. К.
Романовська, Д. Д.
Предко, В. В.
Горленко, В. М.
Сосновенко, Н. В.
Марухіна, І. В.
Кондратюк, А. А.
Панка, В. Г. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)